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Factory Town 0.144 リリース [チラシの裏]

.144 パッチノート(2020/02/08)
- デフォルトの「平原と川」バイオームは、より小さく、より広がった丘陵地帯になりました。
- 50%と75%のUIスケーリングオプションを追加
- クリエイティブモードでベースレベルの達成が発動しなくなりました。
- アイテムピックアップツールにリバインド可能なホットキーが追加されました(デフォルト:J
- バグを修正しました。個々のマーケットの商品供給ウィンドウを開いて閉じた後、「商品供給」ホットキーを使用すると、すべての商品ではなく、そのマーケットのフィルタリングされた商品リストのみが表示されてしまう不具合を修正。
- ハーベスタードリルがインベントリの内容を表示していたバグを修正
- 商品供給パネルの「閉じる」と「ピン」ボタンの表示が不一致するバグを修正
- ハウスハピネスパネルがピン留め可能に
- チュートリアルのヒントで、シュートに詰まったアイテムを取り除く際に「アイテム拾いツール」ではなく「移動ツール」を指定してしまうというバグを修正
- 修正されたバグ: エレメンタルブースターを持つコピーされた建物は、貼り付けた時に正しいブースターを持っていなかったり、手動でブースターを追加することができませんでした。

(www.DeepL.com/Translatorで翻訳)



.144 Patch Notes
- Default ‘Plains and Rivers’ biome now has smaller and more spread-out hills
- Added 50% and 75% UI scaling options
- Achievement for Base Level is no longer triggered in creative mode
- Pick Up Item tool now has a rebindable hotkey (default: J)
- Fixed bug: Opening & closing an individual Market’s goods supply window, then using ‘Goods Supply’ hotkey, would only show that market’s filtered goods list instead of all goods
- Fixed bug: Harvester drill was showing visible inventory contents
- Fixed bug: inconsistent appearance of ‘Close’ and ‘Pin’ button on Goods Supply panel
- House Happiness Panel is now pinnable
- Fixed bug: tutorial tips specified the ‘Move Tool’ instead of the ‘Pick Up Item Tool’ for removing items stuck on chutes
- Fixed bug: copied buildings with elemental boosters would not have the correct booster when pasted, nor could the booster be added manually

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